Tuesday, December 2, 2008

kiriman terakhir pada merah.

merah, ada berita aku nak kabarkan pada kamu. aku jumpa sesorang sebaik kamu. paling penting dia sayangkan aku lebih dari kamu. alhamdullillah doaku diperkenankan ilahi. perhatian dia buat aku sudah tak rasa rindu pada kamu. rinduku beralih pada dia. setiap hari tanpa pernah miss. mungkin dia pelangi yang kunanti. doakan ye hubungan ini berpanjangan. sperti aku yang tak pernah terlupa doakan kamu dengan si dia. mungkin lepas ni tiada lagi cerita tentang kamu di sni. harap mengerti. sy tau kamu sikit pun tak berkecil hati. akhir kataku merah. aku janji aku takkan pernah ingat pada kamu lagi. seperti dulu-dulu. saya tamatkan berita saya buat kamu di sini.

1 comment:

Anonymous said...

tiada yang ku kirim padamu walau secebis tanda ingatan..
bukan kerna aku dah bosan...
bukan kerna aku tak rindu..
hanya sekadar memberi waktu untuk kamu..berlalu dan ketemu pada apa yang kau perlu..si dia pelangi yang penuh dengan warna..bkn aku si"merah"satu dalam tujuh yang ribu.

aku mengerti jika tiada lagi kiriman untukku disini...tinggal noktah bagiku lebih baik beri isian bagi si pelangi.aku pohon kemaafan jika kau rasa aku sekadar datang dan pergi kerna satu tujuan..doaku semoga kau bahagia sentiasa bersam si pelangi..