Sunday, September 21, 2008

Buat Kekasih Gelapku...

karya kali ini khas buat dia yang bernama....

aku tak selamanya mahu menjadi kekasih gelapmu..
akan tiba satu hari aku akan pergi tinggalkan kamu..
aku harap besok aku bisa tinggalkan kamu..
tapi bila esok itu tiba aku x mampu..
aku belum bersedia..

aku juga tak mampu terus menjadi kekasih gelapmu..
aku harap ianya cepat berakhir..
mungkin esok..mungkin lusa..
aku pun tak tahu..
tapi ianya perlu berakhir..

aku ade rasa bersalah pada insan kesayanganmu..
sehingga aku tak mampu melihat wajahnya..
biar aku tahu dia tak tahu apa-apa...
tapi aku rasa bersalah bersama kamu yang sudah ada dia..
maka setiap hari ku doa
hubungan ini akan berakhir...

p/s..

walau sampai kapan pun..
hubungan kt kekal menjadi kenangan terindah buatku..
aku bersyukur bertemu kamu..
biar ianya cuma seketika...

No comments: