Sunday, September 21, 2008

Aku, Tasya n Karyn


aku ade dua orang kawan baik kat usm nama dia tasya n karyn. kitorang jadi rapat sebab geng-geng aku x mau kawan ngan aku. Since 2nd year after practical diorang lah kawan aku. study sama, makan sama, enjoy sama2, shopping sama2 pokonya sume sama-sama lah. opss mandi lain2. hehe. aku sayang kat diorang biar pun x penah cakap tapi aku rase diorang tau. hehe. Tasya orangnya chantek n dah berpunya. insyaalah thn depan diorang kawin. dengan sape tasya nak kawin? sape lagi elmy lh..

karyn plak anak indonesia yang lebih muda dari aku dan tasya. Tapi orangnya matang. hehe. lebih matang karyn dari gue haha..Mesti pelik macammane anak indonesia bleh kamcing ngan anak malaysia. itu jodoh nama nya. kami ade chemistry. karyn pun dah ada bf. lupe plak nama bf dier yang baby face itu.

Since ktorg kawan x penah gaduh. x penah kecik ati each other. dats y persahabatan kami kekal untill now. wlupun masih2 dh jauh. Karyn di Jakarta. tapi kami sering ym sekiranya berpeluang. Karyn juga selalu pelawa kami ke Jakarta. tapi aku kate insyaallah. satu hari aku akan ketemu kamu di Jakarta sayang. waktu kamu nikah jawabku bercanda. kami memang gemar bercanda. Aku, Tasya dan Karyn memang gemar bercanda daripada ambil tahu tentang orang-orang sekeliling kami.

sekarang aku rasa rindu kat mereka. Karyn di Jakarta entah kapan ketemu. tapi gue kangen banget ama loe. Tasya plak duk kat pinggiran Uk. aku pun rindu kat ko. tapi x nak selalu kaco ko dating. ko n elmy perlukan masa untuk bersama. aku mengerti. tapi aku tau ko pun rindu kan aku jugak. hehe..


p/s..

Wat shud i do when i miss u girl fren...

No comments: