Sunday, September 7, 2008

dambaanku...

aku kadang-kadang lupa..
kadang-kadang sengaja buat-buat lupa...
walhal aku x penah lupa...
aku tau siapa aku...
siapa aku pada kamu...
siapa kamu pada ku...
kadang aku cuba memonopoli sesuatu yang bukan milikku..
aku mau semuanya dari kamu..semua
aku tamakkan sesuatu yang hakikatnya tidak akan jadi milikku..
kamu bukan untukku...
kamu tidak akan menjadi milikku..
sampai kapan pun kamu bukan untukku....

Sampai kapan harus ku tamakkan untuk memilikimu..
sampai kapan harus ku dambakan kasihmu...
kapan ianya berakhir...
kapan saja aku jauh dari mu
pasti aku bisa lupa akan kamu...
semua tentang kamu..
semua tentang kita...
moga saat itu tiba ..
berakhir lah segalanya..
moga saat itu tiba ...
aku dah tak lagi tamakkan kamu..
aku dah tak lagi dambakan kamu..
saat itu mati sudah rasa ku buat kamu...

No comments: