Friday, November 7, 2008

hari2 yang berlalu memenatkan. bikin aku tambah penat kerja berlambak nak kene buat. makian yang berbakul-bakul nak kena hadap. argh tension!!!!!!!!!!!. aku hilang kuasa uruskan hidupku sendiri. berada di lembah bidong kuala terengganu amat memenatkan. cepatlah minggu ini berakhir. aku hilang kawalan hampir2 hilang kewarasan semalam. nasib baik aku masih punya akal dan iman. alhamdullillah ianya x terjadi. itu semalam.

hari ini.
hah keceluparan ku kritikal. minda ku luar monitor. tanpa ku sedar ku sakiti hati seorang teman. kasihan. aku punya rasa bersalah pada ketika ini. maaf. x sengaja. aku tau ko x bleh terima. maaf jika ko dengar bisikan ini.

seperti biasa kesibukan menepis rasa kesepian. alhambullilah ianya hilang sedikit demi sedikit, tapi jangan dekati aku.AWAS si ADAM tolong jauhi aku. aku tidak perlukan kamu saat ini.jangan ganggu ruang lingkup ku ini. jangan calarkan ketenangan ini. biarkan aku tenang sendiri.

No comments: