Thursday, November 27, 2008

lelaki

berbicara soal lelaki buat aku rasa jelak. tentang lelaki yang datang dan pergi dalam hidup aku. yang hanya satu mahunya. bkn dari hati datangnya tapi dari nafsu yang tak pernah mati. maaf lelaki. rata-rata dari kalian memang begitu. mengecewakan aku. diminda kalian hanya satu. pandanganmu cuma itu. perempuan seperti aku "hanya tempat pelempias nafsumu lelaki".

tanyaku padamu lelaki. mengapa lelaki begini?. aku tau bukan semua antara kalian begitu tapi itu boleh dikira dengan 10 jari ku ini. maaf lagi. aku tak tujukan ini pada sesiapa. tapi cuma curahan hati yang semakin kesal dengan insan bernama lelaki. aku kini sudah amat bosan dengan lelaki. bkn aku mau berhenti dari terus menanti dia yang dihadirkan allah buat aku nanti.

ok lelaki wateverlah. jangan salahkan aku bila aku mungkiri fitrah ilahi. memilih si hawa jadi peneman sejati.

jangan tanya pada aku klu rasaku sudah tiada buat kamu. sebaliknya rasa itu makin menebal buat si hawa. seperti yang pernahku lakukan dulu. seperti yang pernah satu ketika dahulu.



kamar sepiku,
01:24am
24 nov 2008.

No comments: