Friday, August 8, 2008

aku menulis lagi. menambah cerita dlm cinderella story. Lately everything mcm x menarik lebih teruk ianya bikin aku b'tambah teruk. aku kembali ketempat kenakalanku bermula... tempat yg sepatutnya aku jauhi menjelang 2008.. tempat yg banyak mengajar aku menjadi liar. aku pergi lg ke tmpt itu bbrp malam minggu ini. aku tidak liar. tapi sebagai pemerhati. memerhati setiap tingkah mereka. itu tidak perluku ulas. apa yg aku mahu disini hanya ceritaku. aku menilai kembali. apakah aku betul dengan melangkah kembali ketempat sebegitu? apakah itu benar2 aku? apakah aku terus begini selamanya... aku mahu berubah. tapi masih sebagai Farah.. kali ini aku pergi lebih teruk keadaannya. Keadaan makin liar. aku x suke begitu sebenarnya. memeningkan. segalanya memeningkan. kadang2 aku benci. pada aku ke? entah soalnya aku benci. benci pada semua perasaan yg timbul lately. Ianya tak harusnya timbul. kerana salah sama sekali ia timbul pada saat yang tak sesuai. masih memikirkan shahril itu bkn satu mase yg tepat. aku perlu lebih masa. mendalami diri sendiri dan apa mahunya. kalau hatiku bisa beritahu apa mahunya. mudah. aku turuti setiap kemahuannya. tapi soalnya hatiku tidak bisa berbicara padaku. jadi aku harus meneka apa mahunya. kali ini ku teka. salah sama sekali. bkn org yg tepat. mungkin aku perlu lebih banyak meneka hatiku. agar nanti bisa arif tentangnya. ade ruang2 kosong dihati ini yg perlu kuisi sebenarnya. tapi aku masih belum bersedia mengisinya dengan sesiapa ataupun apa-apa. aku masih belum bersedia. tapi smpi bila? aku juga bertanyakan soalan yang sama. brp byk masa? pokoknya, aku blum bersedia. mungkin bsok aku bersedia.. mustahil. aku gila orgnya. hari ni aku say yes. besok may b no..arghh jd org gila lebih mudh mungkin dr jadi org waras tapi sebenarnya gila. gila? ye aku mmg gila. semua org ade gilanya. aku salah satunya. jujur aku katakan aku tak mau kegilaan ini berakhir sebaliknya kekal lh ianya selamanya.

No comments: