Friday, August 8, 2008

kadang aku rase sunyi
bila aku sendiri....
kadang aku rase tenang
bila sendiri begini..
kadang aku rindu..
rindu pada dirinya..
yang hilang dari aku..
kadang aku rasa
aku mau dier kembali..
tapi sakit yg ditinggakan sebelum pergi..
amat dalam..
sehingga aku x bisa menyembuhkannya..
aku menanggis sendiri
bila mengenang
dia tinggalkan aku dan pergi..
tanpa kata
biarkan aku sendiri..
digantung x bertali..
payah ...
sakit..
pedih..

rindu..
apakah perlu aku rindu padanya...
rindu ini menyakitkan ..
sakit kerna
dia bukan orang yg pantas untuk aku rindui..
tapi aku masih rindu..
rindu dan cinta itu buat aku gila..
aku bisa gila kalau begini terus,...
hakikatnya aku memang sudah gilakannya...
rasa padanya begitu berbeza,,
entah kenapa hormon ku berubah..
rase kupu2 berterbangan diperutku..
mataku tidak berhenti merenung dirinya..
aku seoalah2 berhenti bernafas...
aku hilang kawalan, hilang kewarasan
saat aku jumpa dirinya...
tapi kenapa dia....
kenapa dia yg aku cinta..
kenapa dia yang buat gila...
kenapa dia yang bikin jiwa, hormon ku dan diriku jadi berbeza..
mungkin kerana ini cinta...
cinta yang membutakan ..
cinta yang mengaburkan..
ya semuanya kerana cinta...
atas nama cinta ..
aku terus rindui dirinya..
biarpun dia hilang..
tak kembali..
tapi rase rindu ini akan b'terusan..
maaf buat insan2 yang hadir dlm hidupku selepas dier..
kerna cinta buatnya begitu hebat ..
dri perasaan buat kalian..
ini bkn aku yang mahu..
takdir sudah begitu..
segala yang berlaku ini takdir..
takdir yang menemukan aku dengan dia..
bercinta..
kemudian hilang..
kemudian muncul..
hilang lagi..
kali ini aku minta dier jangan kembali..
biar aku rindu smpi mati..
tapi jangan lagi kembali..
aku sudah dengan kehilangan dier..
jadi jangan kembali untuk tambah lagi kesakitan ini..
aku akan bisa hidup
biar terus merindui dier..
aku yakin aku boleh terus hidup..
biarpun aku rindukan kamu shahril..
aku mungkin akan mati bila kamu kembali..
jadi..
jangan kembali lagi..
biarkan aku terus rindu..
rindukan kamu..

No comments: