Sunday, August 10, 2008

Satu Rasa Luar Biasa

sesuatu berlaku pada aku. tak tahu kenapa. aku tiba-tiba dicuit satu perasaan buat seorang lelaki.dia bukan lelaki biasa. yang hadir kerana tubuh ini. tapi sebaliknya hadir hulurkan sebuah persahabatan. Aku pula sedang asyik dibuai perasaan. satu perasaan luar biasa yang jarang sekali muncul buat seorang yang bernama lelaki. aku cuba mengelak. lari dari terus bermain perasaan yang akhirnya membunuh ku. aku tidak mahu menepuk dinding seorang diri. setiap kali aku dihantar pulang kerumah. satu ciuman mahu ku beri, aku mahu memeluk pasti nyaman rasanya. biar dia terus disisiku. tapi berada disisinya buat aku tak berdaya. lidah kukelu. diam tanpa kata. tindakan ku terbatas. bukan seperti aku yang hebat mengoda lelaki. dia buat aku tiba-tiba menutup semua sikapku itu. Kalau begini terus aku bisa gilakannya .jatuh cinta padanya. aduh...tidak kami pernah berkata no hard feeling antara kami..juz a fren... aduh... di situ silapnya... hingga kini kami masih kawan.. dia juga seperti biasa.. aku juga berlagak biasa... namun adakalanya aku terlebih memberi perhatian padanya daripada kawan-kawanku yang lain...aduh pasti dier berasa penting... malu jugak rasanya. ... itu berlaku diluar kawalan ku..ya allah cepat-cepatlah ko alihkan rasa hati ini. ...supaya aku tak cintakannya..

No comments: