Monday, October 20, 2008

Kuatkan aku, bangkitkan roh kehebatan ku...

mcm2 jadi ari ni. segalanya bermula dengan perkara yang tidak bagus. bukan setakat ari ni. dh 2 minggu cam ni. x tau dari mana silapnya. semuanya salah. salah aku. kenapa. bodoh mungkin. aku benci begini. aku lost diri sendiri. aku x tau mane perginya diri aku sendiri. segalanya buat aku rasa mau mati. buat aku benci diri sendiri.

aku tak suka keadaan jadi begini. aku rasa down suddenly. aku jadi hilang suara. hilang rasa. pokoknya hilang diri aku sendiri.

aku juga hilang kepercayaan org ke atas aku. itu paling aku x suka. aku tiba-tiba jadi sedih dgn semua ini. paling penting hilang kebawaan diri. aku x pikir apa staff len nak kata pasal aku. tapi aku pikir org yang bagi gaji kat aku.

aku sedih gila. klu bukan di opis aku dh menangis di bilik sendiri. tapi saat ini aku di opis.

aku x mau org pikir aku lemah. aku tak mau orang pikir aku kuat nangis. tapi sebenarnya aku lah orang orang2 itu. lemah, sensitif, kuat nangis. lemparkan sahaja perkataan2 itu padaku. aku mengaku itu adalah aku. tapi setiap orang tlg jgn lihat aku seperti itu. jgn sekalipun.

aku tampilkan diri aku yang kuat, x de perasaan, sukar didekati, x sensitif lansung pada apa kata orang, ganas,bukan seorang yg feminin.


aduh berlakon kah aku? penipu kah diriku? aku cuma x mau nmpk lemah. aku x mahu dipandang rendah.


tuhan,
biar semuanya hitam pada mata org aku x kisah.
cuma yang putih pada matamu...
tolong bangkitkan roh kehebatan ku...
jangan terus tanamkan dia sedalam kalbu.

No comments: